هک جدید بازی Counter-Strike : Global Offensive

چیت بازی CSGO کاملا جدید / هک Counter Strike Global Offensive New

new Counter Strike Global Offensive Cheat and Mod Menu For Free

CSGO Game Hack New Version 2018 / Latest Update Steam

دانلود رایگان و مستقیم بازی CSGO به همراه هک و کرک بازی ۱۳۹۷


CSGO Game Hack


در این پست از BigCheater هک نسخه ی جدید بازی CSGO را به صورت رایگان قرار داده ایم امیدواریم مورد رضایت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار بگیرد.


درباره ی هک بازی CSGO (Counter-Strike : Global Offensive) CS:Go : یکی از قدیمی ترین و پرفروش ترین بازی ها در عرصه ی بازی سازی که برای اکثریت گیمر ها آشناست بازی ای نیست به جز Counter Strike که در آخرین سری خود یعنی نسخه Global Offensive شرکت Valve توانست مانند همیشه طرفداران خود را راضی نگه دارد و به راحتی توانست محبوبیتی بیشتر از سری های قبلی این بازی را بدست بیاورد . بدون شک این بازی یکی از بازی های فراموش نشدنی تاریخ است که اکثر گیمر ها با آن خاطره دارند و بدون شک در لیست بازی های مورد علاقه ی هر گیمر First person Shooter (شوتر اول شخص) جایگاه ویژه ای دارد . مانند نسخه های قبلی علاوه بر نقشه های قدیمی ( Dust - Nuke - Dust 2 ) نقشه های جدید و همچنین سلاح های جدیدی اضافه شده که علاقه مندان بسیار از وجود آن ها احساس رضایت میکنند . گیم پلی بسیار روان و گرافیک بسیار بالای این بازی و همچنین همخوانی با اکثر سیستم ها از دیگر ویژگی های این بازی هستند که این بازی را جذاب تر هم میکنند. در نسخه جدید کانتر استرایک همچنین قابلیت خریدن اسکین ها و قابلیت های دیگر هم برای بازیکنان از مارکت استیم ( Steam Market ) فراهم شده که از یکنواخت شدن ویژگی های بصری این بازی جلوگیری میکند. در صورتی که هنوز نتوانسته اید این بازی فوق العاده را تجربه کنید حتما خرید این بازی فوق العاده را در اولویت های گیمری خود قرار دهید !

در این مطلب چیت جدید بازی CSGO را فراهم کرده ایم که با کمک این چیت جدید از آخرین آپدیت بازی CSGO در استیم نهایت لذت را ببرید و جذابیت بیشتری به بازی خود ببخشید و دشمنان خود را مغلوب کنید ! این هک نسخه ی جدید میباشد که به صورت رایگان و اختصاصی در BigCheater قرار گرفته و نیاز به هیچ هزینه ای ندارید در صورت انتشار آپدیت جدید برای CSGO این هک آپدیت خواهد شد پس حتما در صورت انتشار آپدیت به BigCheater سر بزنید تا از آپدیت جدید بهره مند شوید.(منبع : BigCheater )

امکانات 


بدون امکان شناسایی و بن

هماهنگ با آخرین بروز رسانی استیم بازی و لانچر


این نسخه از هک غیر قابل شناسایی میباشد و شما بن نخواهید شد.


امکانات این نسخه:

-ایم / Aim Bot

-وال هک / Wall Hack

-جعبه ویژه / ESP Box

-تیر اندازی سریع / No Spread

-نشانه گیری اتوماتیک / TriggerBot

-هک رادار / Radar hack

-جعبه براق / Glow Esp

-بانی هوپ / BunnyHop

-رایگان / Free

-آنبن / Unban


-این نسخه با آخرین ورژن کرکی بازی و همینطور Steam سازگار بوده و اجرا میشود.

- اگر این هک را منتشر میکنید لطفا منبع را هم ذکر کنید .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود

راهنمای استفاده:راهنمایی کامل استفاده درون فایل دانلود قرار دارد.

رمز فایل:bigcheater.blog.ir